Vidare in i ålderns ungdom

   Min kusin pratar ibland om att börja bli till åren kommen och kroppen börjar falla samman, eller kanske var det bara så att hennes händer började visa alarmerande ålderstecken; de var torra som fnöske och rynkiga som ett russin ( kanske att jag har valt att överdriva här, kanske ).
 Jag har ett helt annat problem, eller problemet med torrheten är i princip den samma men det är mina knäveck som har valt att fnöska sig. Men detta kan jag ju inte ta som ett ålderstecken, nej nej, snarare åt andra hållet. Vi vet ju alla hur fnasiga bejbisar ( så säger Noel , jag säger ungar ) kan bli i knävecken... så en snabb slutsats är ju såklart att jag och min kropp blir bara yngre och yngre med åren. Ja ja vi kan ju inte alla ha den turen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback