I had a dream

   Det är något konstigt som har hänt, jag börjar undra om mitt undermedvetna försöker säga mig något, kanske är det ödet som försöker få upp min ögon för att något hemskt ska hända. Vad kan det vara undrar ni, do you see dead people?
 Äh, jag är väl inte galen heller... Let us be serious for a second!
 Jag jobbar natt och på ett av mina jobb så har jag sovande natt, vilket betyder att jag får sova, där finns säng och allt tillgängligt, men samtidigt så är det meningen att jag ska se och höra allt, en olycka händer så lätt när man jobbar med handikappade. Men nu har det blivit så att jag kan inte sova, eller jag somnar för en timme, kanske en och en halv, för att vakna orolig och förfärad efter att ha drömt en mardröm. Jag brukar inte drömma mardrömmar och jag är heller inte sån som har drömmar som brukar återkomma, i själva verket så är det väldigt sällan som jag ens kan återberätta en dröm, jag glömmer dem... Men på jobbet så drömmer jag alltid något obehagligt, ibland om brukaren, inte att denne ska råka ut för något utan ofta tvärtom att han är ett komplett psyko. Jag berättade detta för en jobbarkompis i morse, hon skrattade rakt ut men slänger samtidigt in ett - Man vet aldrig...
 Inatt minns jag att jag drömde om en massmördare, han var tysk, tysk bonde, jag är helt säker fast jag kan inte minnas att han sa något under hela drömmen. Men ni vet han hade lite Dolph Lundgren utseende, men han gick hela tiden runt i snickarbyxor av jeansmaterial ( här skrattade min jobbarkompis igen, hon verkade tycka att min uppfattning av en tysk bonde var något fantasifull ) och han körde över sina offer med en gammal blå skrotig traktor; han var tysk. Ja detta kanske inte låter så farligt, men tänk er Universal Soldiers á la german farmer stil.. Get the picture?
 Nåja, ony time can tell.

   Vidare till en annan sak, grattis till min underbara, intelligenta, charmiga och rara Elin som redan nu, innan utbildningen ens är färdig, fått sitt första jobb, tagit det första steget i vad som kommer vara en rakt stigande och lysande karriär! Många många kramar till min söta Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback