Utmanad eller uppmanad?

8 favoritprogram

1. Entourage
2. House
3. Himlen kan vänta
4. Grey's Anatomy
5. Californication
6. Desperate Housewives
7. E.R.
8. Planet Earth

8 saker jag gjorde igår ♣

1. Tänkte - Oj jag fyller år imorgon..
2. Var på Noels kalas på dagis
3. Tvättade sängkläderna... igen...
4. Träffade min lärare
5. Lagade flera matlådor
6. Åkte bussen hem från jobbet
7. Kramade på Eddo
8. Hörde Noel säga - Jag älskar dig.. till mig hur många gånger som helst

8 saker jag ser fram emot

1. Att flytta
2. Inreda vår nya bostad
3. Börja plugga och faktiskt bli någonting
4. Våren, ljuset och grönskan
5. Att kunna åka till Elin precis när jag vill
6. Röja, slänga och sälja massa skit innan flytten
7. Vår alldeles egna lilla trädgård
8. Elins examen då jag får träffa hela min söta rara familj

8 favorit restauranger ♣

1. Det var dendär.. nä
2. Kanske den på.. Kristian.. nej
3. Ehm.. jag menade.. nej
4. Aah just det, Cats har jag varit på ( favorit ? )
5. Räknas.. eeh nähä
6. ...
7. ...
8. Peking.. nej just det, det var inte jag som gick där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback