Här i vårt hus

    Jag har kommit fram till att någonstans i vår lägenhet, i en vrå, så finns det en gömma. Vem som har denna gömma är upp till fantasin att avgöra, kanske en mus, kanske en hustomte ja alternativen är många. Gömman måste börja bli ganska så stor nu, kanske har den lilla krabaten fått bygga ut, flera gånger tom. Jag tror att gömman har flera rum; kök, vardagsrum, sovrum, toalett ja vid det här laget har det ju hunnit byggas en hel del.
 Hur vet du detta, undrar ni då. Jo det är nämligen så att det är jag/vi som förser den lille jäkeln med byggmaterial, en stadig ström av det också might I add... Hans, eller ja varför inte hennes uppfinningsrikedom är oändlig, jag hade inte klarat av det men så är jag heller ingen hustomte, Tänk er att kunna bygga ett helt hem av hårnålar och hårsnoddar, imponerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback