Firefox vs Explorer

   Eddo han blev besviken igår, han har lagt ner en massa tid på att fixa och trixa med min blogg för att allt ska se bra ut. Och det gör den, jag tycker den blev jättebra. Problemet var ju bara att vi använder inte Explorer utan vi använder Firefox och i Firefox ser allt bra ut men så öppnade han av en händelse min blogg med Explorer istället igår och allt ser ju bara konstigt ut. Ja jag ska inte tråka ut er med detaljer men kontentan av det hela är att Explorer är crap, Firefox är bättre och stabilare.
 Det har jag faktiskt märkt på bloggen, förut när jag envisades med att använda Explorer istället för Firefox, trots att Eddo sa till mig att byta, så kunde jag rätt ofta ha problem med att komma in på blogg.se och att publishera mina inlägg ( ni vet att allt bara försvinner och man undrar vad fan det var som hände ) men det har aaaldrig hänt med Firefox.

 Som en annan bloggare skrev häromdagen; Firefox is tha shit!

Skaffa det gratis här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback