Facebook

   Jag skaffade ett konto på Facebook för bra längesedan, men jag har aldrig använt mig av det förräns idag. Det var en jobbarkompis som tyckte att jag skulle skaffa ett konto för hon tycker det är hur bra och roligt som helst, jag var lite tveksam men aaah ok då.
 Så nu har jag suttit med det hela eftermiddagen, fan jag är hur seg som helst på att fixa profil mm, men faaan vad det är roligt att snoka rundor! Och fan vad jag hatar alla som har begränsat sina sidor så att man inte kommer in, jävla mesar! Jag förstår inte riktigt meningen med det, men men vi gör väl alla som vi vill...
 Ja men självklart har jag inte tid att sitta här och skriva mer för jag ska snöga vidare på Facebook nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback