Catwoman

   Jag såg dokumentären om alls våran Britta nu i helgen. Den var väl sisådär lite småtråkigt, inget spektakulärt avslöjades. Det enda jag kommer ihåg från programmet var Madonnas lilla medverkande mot slutet av programmet; hon såg ju för jävlig ut! Jag gillar ju Madonna, har gjort det sedan jag var en 8-9 år gammal, alltså ett gammal fan. Men blir man inte trött på att se denna ständiga strävan efter att se ut som om man vore 25-30 år gammal genom hela livet. Inget med Madonnas ansikte såg naturligt ut och jag tycker det är förjävla trist med tanke på att hon är en förbannat snygg kvinna i sig själv.
 Man kan väl bara hoppas på att det inte slutar så här illa;

Kommentarer
Postat av: elin

ha, d var det jag oxå tänkte på. såg helkonstigt ut!

2008-12-08 @ 14:07:07
URL: http://twiistedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback