Äntligen en okonstig reklam

   Vilken klarhet, vilken skärpa jag såg när det visades en reklam på tv för en bok för de som ville förstå sig på konst.
Tjej 1 - Varför är det så svårt att förstå sig på konst?
Tjej 2 - För att det inte finns någonting att förstå...

 Jag kunde inte sagt det bättre själv! Jag riktigt avskyr konst som man inte kan begripa sig på, fan jag vill se vad fan det är meningen att jag ska se utan krusiduler och konstigheter! Blommor, människor, landskap, bibliska skildringar ja vad som helst. Har aldrig förstått mig på storheter som Picasso, tycker det bara en en massa rabalder. Nej tacka vet jag Monet eller da Vinci som visste hur man skildrade skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback