Vattenpalatset - Vänersborg

 Ja tanke var ju egentligen att vi skulle åka till Skara Sommarland idag men man kan ju lugnt säga att vädret inte tillät sådana eskapader. Det regnar och blåser som faan här, det får man ta det är trots allt svensk sommar :) Lite dystra var vi allt i förmiddags, försökte komma på något att hitta på; jag spånade lite på nätet för att se vad som finns häromkring men kunde inte hitta något. Men Elin tyckte att vi kunde åka till ett bad, ett inomhusbad, och varför inte Noel äälskar ju att bada han är en riktig lite fisk...
 Fredrik tipsade om äventyrsbadet i Vänersborg och vi styre den lilla röda bilen ditåt och det var verkligen ett lyckat val! Hur jäkla fint som helst var där faktiskt, finaste inomhusbadet som jag någonsin vart på..
Noel var helt lyrisk när han kom ner i vattnet; hoppade, studsade och skrattade som en galning... =)alla


Elin var verkligen en pärla för hon badade med Noel i 3-4 timmar med endast en 10 minuters glasspaus medans jag satt och tittade på; jag hade inga badkläder ( men jag ska erkänna att jag inte vet om jag hade badat även om jag hade det, känner mig inte helt bekväm... ) Ja agerade iofs fotograf, nog så viktigt *s*


Denna dagen var hur lyckad som helst och mycket tack vare att Elin är den bästa mostern som finns i alla lägen.. Det går inte att beskriva det bara är så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback