Varför?

Ja är det någon som vet varför man har armbandsur på vänster arm? Är det bara en oskriven regel om att man ska ha sin klocka på vänster arm. Har man klockan på fel arm, är man konstig då. De allra flesta verkar följa denna reglen men jag har spanat in några få som går mot strömmen och har den på höger.
 Jag själv använder aldrig armbandsur, men om jag gjorde de skulle jag inte kunna tänka mig att ha den på någon annan arm än min högra, tror jag skulle glömma bort klockan om jag hade den på vänster arm.


Anyways, idag händer det inte alltför mycket här. Vädret avgör ju i mångt och mycket vad man kan hitta på och sen så känner jag att jag inte orkar fara rundor idag också. Har börjat läsa Nord och Syd igen ( läste den för flera år sedan och man hinner ju glömma en massa ) iom att jag har lyckats få tag på fortsättningen nu efter flera års försök. Jag är helnöjd! 
 
Mamma och pappa ska kanske komma hit lite senare så ska vi alla käka lite tacos innan Fredrik ska vidare till skjutbanan. Det ska bli smarrigt!
 Och så ska vi kolla lite film WALL-E, en ny Disney-film ( tror iaf att det var det ) som jag fick Fredrik till att fixa hem, tror den är bra.

 Håll tummarna för lite bättre väder i dagarna så att vi kan åka till stranden och bada lite! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback