Testing testing.. 1 2.. 1 2

 Ja detta har ju varit ett helt projekt för mig alltså; jag har länge ( allt är ju relativt ) velat kunna lägga in filmklipp men ansett mig för dator-handikappad för att kunna finna ut hur man gör... Men ikväll så jävlar skulle det gå, jag kände det på mig! Frågade en kille på MSN om han visste hur, han var inte helt säker men skickade lite tips och länkar för att se om det kunde hjälpa, men det stämde inte riktigt.
 Men va fasen liksom, ANVÄND google, där kan man ju söka efter allt mellan himmel och jord; en gång så använda jag det för att söka efter hur man rensar avloppet och trott eller ej men där fanns en sida för det med!
 She who seeks shall find!

 And voilá

 
Detta är en utav de bästa filmscenerna jag vet, älskar denna filmen och framför allt dess ledmotiv, det är underbart!

 Den som inte vet vad filmen heter... pfff...

 Visst blir man sådär helnöjd med sig själv när man lyckas med något och jag blir särskilt nöjd med mig själv när jag lyckas med något på datorn för jag anser mig själv vara något utav en datolektiker...  So I just made my day!

Kommentarer
Postat av: Marlen

"Den som inte vet vad filmen heter...pfff..."

Pfff på dig själv datafreak! Vad är det för en film?! Jag vill se den ju!

Kram Marlen

2008-08-28 @ 21:01:44
Postat av: Marlen

Jasså, de stod i början av klippet... Alzheimer's light här hos blondinen i Skåne. Sitter nu med djupröda kinder och bara skäms över min stupiditet...

Än en gång måste jag berömma din "skrivarstil".

Ha en fullkomligt underbar helg!

Kram Storkusinen

2008-08-29 @ 15:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback