Så var man här igen...

... på jobbet. Ojojoj vilken ångest jag har haft idag över att jag skulle jobba inatt, kände inget som helst behov av att jobba! Men om jag ska vara ärlig så gör jag aldrig det, om jag inte hade behövt så hade jag inte jobbat en dag till i hela mitt liv. Jag har inget som helst behov av att känna mig behövd av människor som jag inte känner, och jag har sambo och barn hemma och tro mig jag är behövd! *s*
 Man hör vissa som säger;" - Nä men jag skulle heller inte jobba.." för att i nästa andetag -"ja men man skulle ju jobba när man själv ville och bara jobba lite då och då.."
 Tss... va fan då "jobba när man vill..." nä fy fasen jag skulle förtidspensionera mig direkt, bara ta det goda med det goda! Men jag skulle nog vilja plugga, det finns ju ett oändligt utbud av kurser på universitet och högskolor som verkar hur intressanta och roliga som helst men som man inte har någon nytta av när det gäller sig att skaffa en utbildning som leder till jobb, så det skulle jag kunna slösa min tid på! =) Jobba... HA!

 Men iaf när jag kom till jobbet idag så ja då fick jag ju erkänna för mig själv att jag har ett ganska så soft jobb och att det minsann inte är så illa när man väl tagit sig hit ( om man nu ändå måste jobba dvs *s* ) vägen till jobbet är det som tar musten ur en... Dessutom som jobbar jag hos en kvinna som är hur bra som helst att jobba hos, alltid faktiskt. Snäll, rar och omtänksam är hon och man känner sig uppskattad för det man gör när man är på jobbet och sånt är värt mycket när man har ett jobb som mitt ( personlig assistent ). Det är ganska så ofta som man blir tagen för givet och blir behandlad lite hur som helst i detta yrket, men inte här. Så jag har haft tur!




 Så nu när allt är nedsläkt och tyst här på jobbet så har jag tittat på Hellboy II ( mhm, and that's on a busy night  =P ) och ja vad ska jag säga om den filmen... Ettan var ju ingen höjdare precis och uppföljare brukar ju knappast vara bättre, men något var jag ju tvungen att titta på annars somnar jag på stört! Men jag är en riktig film-nörd så jag klagar inte! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback