Man kan ju undra...

 Jag förstår mig verkligen inte på varför en människa känner att den har rätt att vara utstuderat elak och nedlåtande mot någon som de inte har någon verklig relation till.
Jag läser en del bloggar, som jag tidigare nämnt så är det heelt och hållet Elins fel, och ibland som scrollar man ner och läser kommentaterna som inläggen fått. Och ibland undrar man fan vad det är som är fel på vissa människor som anser sig ha rätten att kläcka ur sig precis vilka elakheter och förolämpningar som helst mot personen som har bloggen. Varför? Visst jag kan också undra vad vissa människor tänker på när de skriver vissa saker i sina bloggar, och jag kan vara ganska så cynisk och sarkastisk, men jag läser och lämnar det vid det. Skulle aldrig falla mig in att spy galla över någon annan över vad de skriver i sin blogg, eller vissa kontroversiella saker skulle säkert få mig att rucka på den regeln men de flesta bloggar är ju ganska så harmlösa... Och intetsägande ( precis som min ). Äh, världen är full av idioter, men det visste vi ju redan...

 Idag skulle man varit Elin
, med stålar som bränner i fickan medan man strosar på IKEA och det är bara pekar på det man vill ha. Ja tänk om livet var som en pengafylld ficka på IKEA,vad ljuvligt allt hade varit då!

 Ja OS fortsätter, och man har ju förstått att det kommer vara omöjligt att vi får en ödmjuk manlig vinnare av 100 meter, varenda gång så är det en stor kaxig jävel som står där efter loppet i intervjun och allting var så jäkla självklart, klart han skulle vinna, världsrekord, det är väl inget konstigt med det nänänä... Klart man är imponerad av en så fantastisk prestation, något annat är det inte tal om men va faan man vill ju bara ge pågasnöret en smäll på käften när han pratat färdigt!
 Michael Phelps, jag tror benhårt att han inte är sådan, han är ödmjuk fast att han står där med sina 7 OS-guld, han hoppar inte rundor och kaxar sig utan är ödmjuk och tackar allt och alla för sina underbara framgångar. Jag tror det är så, verkligen jag tror det, ödmjuk och trött det är Phelps det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback