Ja den var ju rolig

Läste precis Elins blogg; hon hade lovat Noel att spela Legos Star Wars-spel med honom idag, "så det skulle hon göra när han känner för det...." hahaha ja den var ju bra! Noels andra mening i morse när Elin var kvar i sängen var; var är Elin? Vi ska spela Star Wars!

 
Idag ska Noel och jag bege oss hem igen, det ska både bli skönt och tråkigt! Jag längtar efter att ligga och kramas med Eddo och bara driva honom till vansinne med allt mitt pladdrande, men samtidigt vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på dessa sista dagarna av semestern! Vi får se, kommer väl på något men vädret förstör ju tyvärr lite faktiskt.
 Och tycker jag att det är tråkigt att åka från Elin, man skulle vilja kunna träffas lite mer spontant inte bara stöttvis liksom och att allting måste vara så späckat med aktiviteter för man försöker "ta igen massa tid..." Jag är egentligen inte en person som passar för den typen av umgänge, jag behöver "min space" så att säga. Men med Elin går det bra, hon förstår mig och jag förstår henne där är inte alltid en massa ifrågasättande eller dömande, aldrig! ( och så är vi ju inte helt olika heller *s* )

 Jaja vi har en hel dag framför oss tillsammans kvar iaf; tåget går inte förrän strax innan sex ikväll. Det kommer bli en intressant historia, ska åka X2000 och jag och X2000 kommer inte så bra överens; jag blir sjukt åksjuk! Det är tillräckligt jobnbigt när man åker själv, ska man sen dessutom åka med en sprallig 4-åring så blir det ännu pissigare, det enda pluset är ju att det går fan så mycket fortare tar bara 2 timmar att åka hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback