I've got soul but I'm not a soldier

... sitter och lyssnar på The Killers, om ni inte brukar göra det så tycker jag att ni ska börja med det; det är najs because I've got soul but I'm not a soldier and somebody told me that you had a boyfriend that looked like a girlfriend....

 Har precis sett Sex and the City-filmen och känner mig både upprymd och deppig! Jag älskade älskade älskade den, precis som jag visste att jag skulle göra hur kan man inte?! Men nu känns det ju helt sorgligt att jag har sett filmen och inte har den framför mig liksom. Jag har liksom dragit på det, att se Satc, bara för att då vet jag att jag har en underbar film framför mig att se, men ååh nu har jag ju inte det längre!

 Skulle se den med Eddo, han frågade om jag hade någon film;
- Njaa, det har jag men inte direkt någon som jag vill se, ja förutom Satc, säger jag då.
- Ja men då ser vi den, kläcker han ur sig.
- Eeh vill du se den??
- Ja men vi kan se den..
 Wow tänker jag, de ni tjejer ni skulle fan inte få era killar till att se Satc, ha på er! Så jag poppar lita popcorn och sätter mig bekvämt i fåtöljen ( går inte att ligga och mysa i soffan nu inte, denna film kräver min fulla uppmärksamhet ). Jag tittar och njuter och efter en stund slänger jag en blick på Eddo, som sitter och spelar sitt jäkla PSP ( Playstation Portable).
- Men... Du skulle ju titta på filmen, säger jag besviket.
 Eddo tittar på mig och tittar och tittar...
- Ser du hatet, säger han och pekar på ögat.
- Men du sa ju att du ville se den...
- Ja det var ju innan jag förstod att den var skit!
 Aaargh!
 Jag bara fnyser och låter filmen dra in mig igen... Jävla karlar, när man tror man har piskat dem på plats...

Kommentarer
Postat av: elin

sa ju att den var KANON :P trodde du helt ärligt att han skulle glo på hela hahaha, större chans att noel hade glott på hela :)

2008-08-17 @ 00:15:28
URL: http://twiistedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback