Idag

Ja denna dagen har både varit händelserik och inte. Noel gillar verkligen att spela tv/data-spel och jag lovade honom att vi kunde spela något utav Fredriks P3-spel, tänkte att ja en liten stund kan man väl spela något tråkigt "kill-spel". Men det blev en historia på sex och en halv timme...
 Jag hittade ett spel som Fredrik hade lånat av en kompis; Legos Indiana Jones Spel. Till att börja med så satt jag och Noel och spelade lite, Fredrik har bara en handkontroll så vi turades om ( jag spelade när Noel behövde hjälp ). Sen blandade Elin sig med i leken och erövrandet var på gång på riktigt!
 Elin spelar ju på blodigt allvar och det var svårt för Noel att få tassarna på handkontrollen kan jag ju säga... haha. Men han gillar att titta också, antagligen nästan lika mycket.
  - Du är en duktig tjej, berömde Noel Elin efter ett lyckat uppdrag. Haha, det lät så jäkla gulligt alltså...
 
 Vi hade iaf riktigt roligt i flera timmar och kommer med all säkerhet att fortsätta imorgon! ( sex och en halv timmes spelande resulterade bara i 10,8% avklarat spel )

 Nu ikväll så tittade vi på The Spiderwick Chronicles, den var ok, det kunde liksom ha varit lite mer, mer av allt... Men Noel ska få titta på den imorgon, han gillar filmer med konstiga varelser i, småtroll osv =)


 Nä nu är det typ dags för sängen känner jag, ögonen blir helt grumliga av allt detta stirrande på tv-rutan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback