Elin tipsar

 Ja Elin skrev ju om filmen Felon i sin blogg, hon lovprisade den, så jag tänkte att den ska jag minsann se. Annars har nog inte Elin och jag riktigt samma film smak, ibland men inte alltid. Så Eddo och jag såg den och den var bra, precis som Elin sa...
 Eddo är ju en ganska så jävligt kritisk film-tittare, de flesta filmer slutar med att han kläcker ur sig ett; - Vilken skitfilm! Värst av allt är ju att han inte kan hålla käften under tiden som vi tittar på film, han bara måste få ur sig sin kritik annars spricker han. Likadant om han har sett en film som jag ser så bara måste han komma med små inflikningar om vad som komma skall och det är lika förbannat irriterande varenda jäkla gång, det spelar liksom inte någon roll om det han säger bara är en liten detalj som oooh det vet ju alla att det kommer, hända jag blir lika irriterad varje gång!! Och iom att han är så kritisk måste jag alltid få ur mig ett ängsligt - Är den bra? och det var likadant igår efter ungefär 2/3 av filmen och vad blir svaret - Jo, men den verkar intressant...
 Vaa faaan liksom, en film är antingen bra eller dålig efter så lång tid av filmen, men nädå inte för Eddo då är den intressant, har potential... pff fjant!!



 Min absolut bästa bio-upplevelse var förra sommaren med Elin och Fredrik ( ja förutom att Fredrik tyckte att det var nödvändigt att gå på min sprillans nya kamera... ) vi åkte till Kista och såg Transformers, jag hade INTE höga förväntningar, det var mer ett jaja, vi kan väl se den om det absolut inte finns något annat. Men jag kände att jag förvandlades till en 10-årig liten pojke som ser sina action-figurer ta form framför honom. Jag skrattade och satt med stumma WOW om vartannat och älskade varje minut av filmen. Ville bara rycka i Elin, skaka om henne och skrika;
 - Ser du, ser du hur fantastisk filmen är?!?
 Jaja om inte ni förstår mig så vet jag att Noel gör det iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback