Det är inte möjligt!

 När jag kom till jobbet igår så satt det ett papper vid portens "anslagstavla" och jag tänkte bara ' vafaan, det ska inte renoveras igen väl!* Men jodå, det skulle renoveras badrum, det skulle billas ( jag har inte en susning om vad det är för jag är alldeles för fattig för att renovera ett badrum! ) den och den dagen och det kunde förekomma buller och en massa oljud. Med stor fet text har någon desperat kommenterat på pappret "DET KAN INTE FINNAS FLER BADRUM ATT RENOVERA!!!" och en annan "NEJ DET ÄR OMÖJLIGT!!"
 
Aahahahahaa stackars dessa boenden, för det har verkligen hållts på att renoverats och haft sig nu mest hela tiden denna tid som jag har jobbat här ( ca 1½ år ). En period så väsnades det så pass mycket att man inte kunde sitta i samma rum och föra en konversation, det var omöjligt att höra vad den andra sa. När det väl var paus så fick man prata fort som faan så man hann få fram det mest nödvändiga.
 Jaja men nu jobbar jag mest natt här så jag drabbas iaf inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback