Det är bara att bestämma sig!

 Ja hela tiden får man höra; Det är bara att bestämma sig. Har du väl bestämt dig så är det ingenting som kan få dig att rubba dig det minsta, från ditt beslut. Sen är det skrivet i sten, vägen är rak, ingen plats för avvikelser eller avstickare, på med skygglapparna för nu kör du rakt in i kaklet! Jag har alltid tyckt att det var rent och skärt skitsnack, ett jäkla sätt till att förenkla saker... Det är bara människor med tvångssyndrom som funkar på det viset!

 Så nu, nu jävlar, nu har jag bestämt mig för att jag hatar chips. Jo men det är sant, jag hatar dom, det genomsyrar hela mig, skygglapparna är på! Jag äcklas och får kväljningar så fort chips nämns, synen ger mig kallsvettning och konstiga ryckningar, det har jag bestämt mig för så nu kommer det vara så, alltid!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Rackarns vad bra du skriver! Hittade hit via Elins blogg! Jättekul att läsa allt du skrivit hitills. Kommer att fortsätta kika inom!



Vill bara berätta att jag är mycket mycket allergisk mot smågodis. Främst choklad. Det har jag nog varit i ett par tre år faktiskt. Jag är dock den ende som trots detta kan vräka i mig ett kilo varje vecka...MINST! Men lycka du till med ditt illamående och hat mot de stackars chipsen;)

Det märks att vi är släkt... Resonerar typ lika fantastiskt korkat kring hotet från godsakerna.

Idag är det förresten morfars födelsedag!

Kram Marlen

2008-08-21 @ 16:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback