Crabsticks



Det är ju lite roligt att när jag är hemma så skyr Eddo allt vad matlagning och spis heter. Oftast går han hellre utan mat hela dagar än att han lagar mat. Eller också rensar han kylskåp ocfh skafferi på allt som är ätbart utan ansträngning, dvs godis, kakor, bullar, chips, glass mm.
 Men idag så när vi pratar i telefon så är han helnöjd;
 - Vet du vad jag har gjort? Du kommer inte tro mig... ( jag kan nästan höra honom småfnissa ) Jag letade upp recept på crabsticks på nätet, köpte hem alla ingredienser och lagade till egna crabsticks. 
 
Jag skrattar - Jasåå...
 - Det var gott och jag har ätit upp allt, säger han nöjt.
 
- Ja det kan jag tänka mig att du gjorde faktiskt ( Eddo är en jäkel på att äta när han väl gör det, han besitter samma kapacitet som en bullimiker som hetsäter! )
 - Mhmm.. Eddo helnöjd!

Kommentarer
Postat av: Eddo

Crabcakes var det... Crabsticks är ju det man använder i tillagningen ju!

2008-08-08 @ 14:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback